lindamagganpersson.blogg.se

Första inlägget

Publicerad 2012-07-26 00:38:45 i Allmänt,

Vet inte riktigt vad jag ska skriva såhär i mitt första inlägg så jag tänker börja med att skriva lite om min dag. 
 
Idag har jag hunnit med ganska mycket. Jag har varit till Rexbo och hälsat på en vän till mig som har hjälpt mig med en stamtavla. Sedan fortsatte jag och mamma till rättvik för att lämna av en kanin och för att hämta Caroline, en nära vän till mig som jag inte har träffat på flera månader. Caroline är en tjej som jag tycker väldigt bra om, vi träffades när vi båda började gymnasiet. I början pratade vi inte speciellt mycket med varandra men efter att vi hade diskuterat ett väldigt privat ämne så upptäckte vi att vi hade mer och mer gemensamt. idag är vi bästa vänner och det känns skönt att vi nu får ses igen. <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Persson

Jag heter Linda Persson och är 18 år gammal. Jag ska börja tredje året på gymnasiet, där jag läser djurvård. Den här bloggen gjorde jag främst för att få skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela