lindamagganpersson.blogg.se

Hej hopp!

Publicerad 2012-10-09 11:18:48 i Allmänt,

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist. Är hemma och är sjuk så jag är inte speciellt pepp på att skriva.. 
 
Igår fixade jag med mammas roliga present som hoon ska få nr hon fyller år på Torsdag. För att få den måste hon klara olika uppgifter, det började med 6 olika små korsord som hon måste klara för att komma till nästa steg, nämnligen skattkartan ;) Det här kommer bli den roligaste presenten någonsin!!!!!!!! Kan försöka komma ihåg att lägga ut bild på allt senare i veckan, kan ju inte göra det nu eftersom min mamma (som aldrig läser min blogg) säkert skulle läsa det här då. Skulle vara så jäääävla typiskt henne! 
 
jag har även lyckats plugga lite, tror eller ej! Är fanimej stolt över mig själv!
 
Nu ska jag nog kolla på lite inredningstips och kolla igenom blocket efter nyutlagda birmor. Jag drömde att jag hade ko´öpt mig 2 vuxna katter och att en av dem som var i helt fel hull och färger hade vunnis bis XD Så jävla seg dröm! Sedan römde jag att jag hade 1 kaninunge i buren på utställningsplatsen med katterna, jag hade även 2 st råttor (gillar inte råttor, skulle aldrig skaffa några själv) och 2 kattungar sm jag tydligen hade köpt eller nått XD Asså jag och drömmar. När jag har skärpt till kosten efter en tjockisperiod burkar jag även drömma om mat XD Det är inte okej! 
 
(bild ifrån boendet i R-vik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Persson

Jag heter Linda Persson och är 18 år gammal. Jag ska börja tredje året på gymnasiet, där jag läser djurvård. Den här bloggen gjorde jag främst för att få skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela