lindamagganpersson.blogg.se

Hugo

Publicerad 2012-09-08 12:32:34 i Allmänt,

Vi har en väldigt söt grannkatt som heter Hugo. Hans husse och matte är just nu i utlandet så han har bestänmt sig för att flytta in hos oss. 
 
När jag går ut till mina kaniner på morgonen lägger jag alltid det dom ska få på morgonen på ett bord mellan burarna medan jag kollar lite på min kaninunge. Idag tänkte jag ge dom en limpskiva att dela på.. När jag löft upp min unge så hoppade Hugo snabbt upp på bordet och tog limpskivan och började äta på den :O När jag komtillbkaa efter att ha hämtat en ny sågdet ut såhär..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Persson

Jag heter Linda Persson och är 18 år gammal. Jag ska börja tredje året på gymnasiet, där jag läser djurvård. Den här bloggen gjorde jag främst för att få skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela