lindamagganpersson.blogg.se

Kaninbur!

Publicerad 2012-09-30 17:58:59 i Allmänt,

Idag har jag fått hjälp av min familj med att starta byggandet av mina nya kaninburar. Eftersom jag vill få in mina kaniner i frådet så fort som möjligt så kämpar vi mycket med att burarna ska bli klara. Jag blev även sponsrad av Gustafs listhyvleri ab! :D Känner personen som äger stället och fick gratismaterial som jag verkligen behövde därifrån. Snälla människa! 
 
Det blir mycket enkla burar, inga lyxburar som den här. Bara stora burar med mycket miljöberikning :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Persson

Jag heter Linda Persson och är 18 år gammal. Jag ska börja tredje året på gymnasiet, där jag läser djurvård. Den här bloggen gjorde jag främst för att få skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela