lindamagganpersson.blogg.se

Kaninutställning på Salins struts

Publicerad 2012-09-23 15:00:47 i Allmänt,

Här kommer bilder ifrån den förra kaninutställningen. Kakan slutade på 93,5 poäng vilket jag ite är helt nöjd med, jag hade hoppats på att hon skulle nå upp till 94p. Dock är jag glad att hon utvecklas frammåt och jag får även mycket bra respons av dommarna vilket är skönt. 
 
Medan den långa bedömmningen pågick var jag och mamma och kollade på alla olika sortsers stånd där dom sålde olika saker eftersom det var höstmarknad. Vi åt även strutsburgarre för första gången, dom smakade typ lika dant som vanliga hamburgare så jag blev lite besviken men jaja sånt är livet. 
 
Söt liten kanin väntar på att bli bedömd :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Persson

Jag heter Linda Persson och är 18 år gammal. Jag ska börja tredje året på gymnasiet, där jag läser djurvård. Den här bloggen gjorde jag främst för att få skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela