lindamagganpersson.blogg.se

Onsdag!

Publicerad 2012-09-05 14:14:23 i Allmänt,

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Vet inte vaqrför egentligen, har nog bara inte haft någonting att skriva om..
 
Igår började jag packa ner mina saker eftersom jag ska flytta tillbaka till Rättvik på fredag. Känns så himla skönt att få komma bort härifrån ett tag. Missförstå mig inte nu jag älskar att bo här i Gustafs och jag älskar alla mina vänner här men det är skönt att få komma bort ett tag. 
 
Jag har även beställt en massa nya träningskläder, ett par walking skor och en väska. Väskan kom igår och jag hoppas att kläderna kommer idag men tvivlar på att dom kommer göra det. Jag tror att dom kommer komma i morgon. Längtar!!!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Persson

Jag heter Linda Persson och är 18 år gammal. Jag ska börja tredje året på gymnasiet, där jag läser djurvård. Den här bloggen gjorde jag främst för att få skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela