lindamagganpersson.blogg.se

Väntar...

Publicerad 2013-04-04 13:37:49 i Allmänt,

..På att hårfärgen ska verka klart så jag kan skälja ur den. (Y) Gick faktiskt ganska bra att färga håret själv även fast jag fick mycket mer färg i asiktet in vad jag brukar få :P Händer det också er ? Ett tips är att smörja in huden vid hårfästet med lite återfuktande hudlotion, då är det mycket lättare att få bort färgen sen. Dock kan det vara bra att smörja in öronen också upptäckte jag XD 
 
 
Innan hårfärgningen, haha lockarna som min frisör gjorde igår när jag klippte mig är fortfarande kvar :P
 

 
Nu är färgen i :)
 

 
Haha oj hade tydligen en soppåse i handen när jag tog kort XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Persson

Jag heter Linda Persson och är 18 år gammal. Jag ska börja tredje året på gymnasiet, där jag läser djurvård. Den här bloggen gjorde jag främst för att få skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela