lindamagganpersson.blogg.se

Mello!

Publicerad 2013-02-17 12:41:55 i Allmänt,

Eftersom jag inte orkade göra ett inlägg om melodifestivalen igår så kommer det nu istället. 
 
Jag tyckte att det var ett relativt bra starsfält igår om man jämför med dom andra veckorna. Det vara bara nån låt som jag inte gillade. Här är min top 5 lista om vilka som jag tyckte var bäst igår kväll: 
 
5. Heartstrings av Janet Leon hamnade på 5:e plats för jag tyckte att texten var bra och hon gjorde ett bra uppträdande. 
 

4. Alibi av Eddie Razaz blev nr 4 på min lista för att låten var bra och jag tycker att Eddie sjunger bra och har bra scennärvaro. 
 
 
3. In and out of Love av Martin Rolinski blev nr 3 för att han är en väldigt bra sångare, låten var bra och dom hade ett fiffigt uppträdande med tjejerna som målade inne i burarna. 
 
 
2. En riktig jävla schlager av Ravaillacz blev tajt tvåa eftersom det var en väldigt rolig låt. Gubbarna är rikitgt underhållande och hela alltet var bara så jävla roligt. 
 
 
1. Falling av State of drama blev en solklar 1:a i min bok för jag lyssnar mycket på rock och jag älskar rockballader. Texten var väldigt bra, killen som sjöng var riktigt duktig och jag tror att dom kan gå långt i Eurovisionfinalen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Persson

Jag heter Linda Persson och är 18 år gammal. Jag ska börja tredje året på gymnasiet, där jag läser djurvård. Den här bloggen gjorde jag främst för att få skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela