lindamagganpersson.blogg.se

Sofen <3 Linden

Publicerad 2013-02-17 14:19:26 i Allmänt,

Min fina vän Sofie var här i fredags och lekte lite med mig. Har inte träffat henne på många månader så vi tyckte att det var dags nu. Även fast vi inte har setts på så länge så känns det som att vi sågs igår varje gång vi ses. Vi pratar som vanligt, skojar och busar. Den här gången blev det lite crazy cambilder och några filmer som är privata.
 
Här är ett litet smakprov på hur det brukar se ut när vi umgås.. :) (Simba (katten) har såklart en viktig roll i mitt och Sofies förhållande) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Persson

Jag heter Linda Persson och är 18 år gammal. Jag ska börja tredje året på gymnasiet, där jag läser djurvård. Den här bloggen gjorde jag främst för att få skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela