lindamagganpersson.blogg.se

Trött tjej.

Publicerad 2013-07-25 20:57:33 i Allmänt,

Idag har det varit en lugn dag men har endå fått ganska mycket gjort. Var och handlade med mamma och pappa i morse och tog hand om katten (har hand om en katt nu för att ägarna är borta). Sedan har jag beställt en ny telefon som förhoppningsvis kommer på måndag. Jag har även varit med mamma och köpt kuddar som matchar våra nya dynor på altanen och varit och betalat tillbaka en skuld som jag hade hos en kompis. 
 
Idag blir det nog att sova tidigt, är så hiiimla trött så det finns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda Persson

Jag heter Linda Persson och är 18 år gammal. Jag ska börja tredje året på gymnasiet, där jag läser djurvård. Den här bloggen gjorde jag främst för att få skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela